SABAHIN SESSİZLİĞİNİ BOZAN BİRİ KÜÇÜK DİĞERİ BÜYÜK İKİ ADAM


Bir ülkede küçük bir kral yaşarmış. Bu kralın çok büyük bir düşmanı varmış.Ejderha Dragon. Küçük Kral, bir gün onunla savaşmayı kafasına koymuş, askerlerinden savaş elbiselerini ve en güçlü savaş eşyalarını getirmelerini emretmiş. ve hazırmış.
Aslında bu kral, başka ülkede yaşayan Stella adlı bir prensese aşıkmış. Ejderha Dragon da Stellaya aşıkmış. O nedenle 'aramızdaki çekişme kanlı bitecek' demiş  Ejderha Dragon.
Bu masal, bildiğiniz masallardan değil. Bu masalın yazarı benim kocamdır. Oyuncuları ise kocam, oğlum ve ben.
Biri küçük diğeri büyük adam, sabahın sessizliğini işte böyle bozdular. Stella benim. Küçük Kral beni, Ejderha Dragondan kurtarmaya çalışıyor. Bütün bunlar, uyuyan 'ben'i çekiştirerek ve baba oğulun aralarında gerçekten kapışma ile biten macerası şekline dönüşüyor.Oğlum(Kerem) ağlamaya başlıyor.Çünkü ben uyanıp, oyuna dahil oluyorum. Gözümü açıyorum ve Dragon'a sarılıyorum.
Bu masal çok gerçek. Küçük Kral'ımı üzmüyorum tabi. En son doğru yolu buluyorum. Kralıma sarılıyorum.

0 yorum:

Yorum Gönder