BAĞIMSIZ RUHUMU SEVİYORUM

Bana bi şeyler oluyor. Yazmak istemiyorum bu aralar. Sebep: bilinmezlik. Ne olacağı belli olmayan bir geleceğe adım atıyorum. Önümü göremesem de, kendimi çok kararlı görüyorum.
Ben zaten hep böyleydim. Ani kararlar, cesur çıkışlarla dolu hayatım. O nedenle çok dalgalı ve heyecan verici bir gelecek çizdiriyor bana şahdamarım...
Seviyorum kendimi, doğru olmayı, dürüst olmayı, gerekse de yalaka olmamayı, mutlu değilsem çekip gidebilmeyi, bağımsız ruhumu, özgüvenimi, kimsenin yaklaşmaya cesaret edemediği düşünceleri sonuna kadar savunabilecek kapasitemi seviyorum. Bir gruba dahil olmayı değil, kişi olmayı seviyorum.
Hayatlarını değiştiremeyecek kadar korkak, sistemin bir parçası olmak için yanlışları gördüğü halde savunan bir sürü insan sürüsünden kopuk yaşadığım için seviyorum kendimi.
Kendimi özel buluyorum. Bu kadar basit.
Yüce rabbime de şükrediyorum, böyle bir anne ve babaya sahip olduğum için, beni 'sevgi'yle büyütmüşler ve ben de hep güvenmeyi seçmişim. Zaman zaman görmemişim kötülükleri. Belki de bazen zararlı çıkmışım. Bana her güleni dost sanmışım. Maalesef bu kötü huyum devam ediyor.
Ama biliyorum ki en son kazanan yine ben olacağım.

6 yorum:

1800lerde Yaşayan Kabarık Elbiseli Kız dedi ki...

karşımızdaki insanı kendimiz gibi görmeyi ona iyi yaklaşmayı huy edinmişiz adeta..eh durum böyle olunca yaptığımız tek şey kendimizi üzmek,zamanla olgunlaşırız belki ne dersin? :)
bu arada tarafımdan mimlendin :)
http://1800lerdeyasayankabarikelbiselikiz.blogspot.com/2012/06/aman-allahm-bende-mimlendiminanamourum.html

Bak Bu Harika dedi ki...

seni okumak isteyenler için yaz bence.

görüşmek üzere

www.bakbuharika.blogspot.com
http://www.facebook.com/harikadekorasyon

MİSİ dedi ki...

beni neler mutlu eder???
güzel bir mim konusu bunu yapacağım teşekkür ederim

MİSİ dedi ki...

teşekkürler follow-me
haklısın ama bazen durağan bi döneme giriyosun işte...

FRAGİLE dedi ki...

sen özelsin MİSİ...

MİSİ dedi ki...

teşekkürler dostum:)

Yorum Gönder