DÜŞ, VAR OLAN EN GERÇEK ŞEYDİR.

Okuduğum bu yazıyı sizinle paylaşmak istedim. Önce yazmaya koyuldum. Sonra google da aratmayı denedim, iyi ki de denemişim, yazıyı buldum. Hemen kestim, yapıştırdım. Siz de benim kadar sevecek misiniz bakalım? Buyrun okuyun...
''Anlamsız bir yaşantın oldu; zorlu bir yaşam. Bir iş ve maaşın yanılsatıcı güvenliği ardına saklandığından, bu dünyanın yoksulluk ve acılarının kalıcı olmasına yol açıyorsun. Yaşam bağımlı olunmayacak kadar değerli, vazgeçilmeyecek kadar zengindir! Artık değişmenin zamanıdır! Benimsediğin çatışmacı dünya vizyonunu terk etmenin zamanı. Yaşamayan her şeyi yok etmenin zamanı. Yeniden yaşama kavuşmanın zamanı. Kölelikten çıkışın ve özgürlüğe yeniden kavuşmanın zamanı. Bu bir insanın aklına getirebileceği en büyük serüvendir: Bütünlüğünü yeniden ele geçirmek.
Bağımlılık, düşün reddedilmesidir.Bağımlılık özgürlükten yoksunluğu ve yaşamdan vazgeçişi gizlemek için insanların taktıkları maskedir.
Yoksulluk, kişinin kendi sınırlarını görememesi demektir.Yoksul olmak, kişinin hoşlanmadığı ve yapmayı seçmediği bir iş karşılığında kendi yaratıcılık hakkından vazgeçmesidir.
Ayıl artık! Kendine karşı ayaklan ve kendi devrimini gerçekleştir.
Düş var olan en gerçek şeydir.''

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Ne güzel bir yazıymış bu böyle. Paylaştığın için teşekkürler...

MİSİ dedi ki...

ben teskür ediyorum aradia

Yorum Gönder