KALBİM ''İSTANBUL, İSTANBUL''DİYE ÇARPARKEN

Bu nasıl bir şanstır anlayamadım ki! Ben İstanbul'u seviyorum, ben bu şehirde olmak istiyorum, ama havalar bana inat kötüye gidiyor...
Burası Gaziantep. 3 gün önce bol bol kar yağdı.Pazar günü İstanbul uçak seferleri iptal edildi. Ve yarın akşam kısmet olursa ben de uçacağım diye düşünürken, kahrolası hava durumu bana yamuk yapıyor, ve Çarşamba akşamı yoğn kar yağışı haberleri kalbimi buzdan parçalara ayırıyor. Olacak iş değil.
Ama ben tüm olumlu enerjiyi çekeceğim ve İstanbul'a gideceğim, göreceksiniz. Ertesi gün de İstanbul'dan yazacağım.
Olumlu düşünüyorum.Hava durumu ne derse desin, ben havanın güzel olacağına inanıyorum yarın akşam. Buzdan parçalara ayrılan kalbim, güneşin ışınlarıyla ısınacak ısınacak, ateşim İstanbul'u da etkisi altına alacak. Ta ki ben dönene kadar:) Sonra yağsın kar, gülümsesin kardan adam, ama şimdi erisin gitsin balkonumda yaptığım kardan adam...
Tüm Gaziantep'ten İstanbul'a gidecek yolculara bol şans diliyorum.
Daha fazla yazmayacağım.
Perşembe görüşürüz...

0 yorum:

Yorum Gönder