ERKEK AKLI, KADIN HAKLI

Hayata bir kere geliyoruz, onda da ağlayacak değiliz. Blogum tam gaz sulu bazlı yayına devam edecek, 3 gün önce kuralları ihlal gerekçesiyle blogumun kaldırıldığı maili geldi bana. Anlatamam ne kadar üzüldüğümü, yapabileceğim tek şey vardı, Yanıtladım, Nedenini anlayamadığımı yazdım.'' yazılarımı gönderin lütfen'' dedim. Açıkçası ne olduğunu anlayamamıştım.Eklediğim site araç gereçlerinden birisinin virüsü mü sıçradı, yoksa yasaklı sitelerden birisinden mi widget ekledim diye düşünmedim değil.
Akşama bir baktım bana şöyle bir mail gelmiş arkadaşlar:
Merhaba, blogunuzla ilgili başvurunuzu aldık. İnceleme sonucunda, blogunuzun yanlışlıkla otomatik sistemimiz tarafından hizmet şartlarını ihlal ediyor olarak işaretlendiğini belirledik ve blogunuzu eski durumuna getirdik. İncelemeyi tamamlarken göstermiş olduğunuz sabır için teşekkür ediyoruz.

Başınıza gelebilir. Bir yanlışlık olabilir.Hemen pes etmeyin.
Şincik;... bir filmden bahsedeceğim sizlere, eğlenmek istiyorsanız izleyin,
hüzünlenmeyi seviyorsanız, aramaya gerek yok, o bizi zaten gelip bulur...
2009'da  gösterimde olan bu filmi, izleyenler vardır elbet.
Bir erkek bir kadına ‘‘nasılsın’’ diyorsa, altında ne yatıyordur bu sorunun?
Çok merak ediyorsanız ‘‘The ugly truth’’ u izleyin.Türkçe adı: Kadın aklı,erkek aklı. Çok eğlendim izlerken açıkçası, romantik komediyi sevenlere duyurulur. Tv programı yapımcısı Abby adlı bir kadının reytinglerinde düşüş olunca, yardımına işe yeni alınmış yakışıklı Mike koşar.
Mike bol bol ipucu veriyor erkekler hakkında. Düşündüm de, erkekler bu kadar kötü olabilir mi?
Filme göre;
Kadınların hayalindeki erkek profili:
1-Sevdiği kadınla, romantik bir akşam yemeğini her şeyin üstünde tutmalıdır.
2-Çok kibar ve ince olmalıdır.
3-Kadının düşüncelerine önem vermelidir.
4-Romantik olmalıdır.
5-Nasılsın lafının altında kötü emeller olmamalıdır.
6-Senden başka kimseyi kadın olarak görmemelidir. Diğer tüm kadınlara bir ağabey, kardeş olmalıdır.
7-Seni güzel olduğun için sevmemelidir.
8-Yatarken dişlerini fırçalamalıdır.
9-Senin üstün yanların olduğunu fark edince, ezici bir rakip gibi davranmamalıdır.

Şimdi gelelim filmden öğrendiğimiz kadarıyla, bir erkeği cebe atmanın yollarına;
1- Kadın güzel olmalı,
2-Rahat değil, şık giyinmeli,
3-Kontrol manyağı olmamalı
4-Erkeklerin anlattıklarını ilgiyle dinliyor gibi yapıp, kahkahalar savurmalı.
5-İki ruhlu olmalı: azize ve fahişe ruhlu.
6-Keşfedilmemeli.

Erkeklerin kadınlar hakkındaki düşüncelerine,  bakış açılarına gelince;
Onu da artık izleyiver sevgili okur...

2 yorum:

Missbone dedi ki...

Ya blogların kapatıldığını bilmiyordum ben.:(
Allam çok zor bi durum, sen sabırlı davranıp mail atmışsın beklemişsin ben kafayı yerdim sanırım.:)

MİSİ dedi ki...

Sabırlı taklidi yaptım.;) Şaka bir yana, hala yanlış bir araç gereç eklemekten korkuyorum. Psikolojik olarak çökerttiler beni.

Yorum Gönder