PARA KAZANMAK İSTEYENLER BURAYA

                                                        

                           http://tr.fanslave.com/?ref=296202

Evet, bu adrese tıklayın, kaydolun, facebook sayfanız varsa şayet, burada nakit para kazanabiliyorsunuz,  bence siz de bi bakın derim. Hiç te mantıksız gelmedi.
Yapmamız gereken bize önerdiği sayfaları beğenmemiz. Ne kadar basit değil mi? Bu sayfalar, beğenilmek isteyenlerin sayfası tabi ki...
Kazandığınız kredileri facebook sayfasında hayran sayınızı arttırmak için de kullanabilirsiniz.
Ve kendi sayfanızdan yönlendirdiğiniz arkadaşlarınızın da beğenileri kazandırıyor.
Siz belki biliyordunuz, ben yeni gördüm ve paylaşmak istedim. Herkese iyi şanslar, bol kazançlar:)

10 yorum:

iρεκβöcεĝι~ dedi ki...

Ay Misi blogu tanıyamadım ne tatlı olmuşş:D
Bu konu hakkındaysa onaylamadığımı belirtmeden geçemicem malesef. Yapma:))


Ve hala yorum kelime doğrulamanı kapatmamışsın:(

MİSİ dedi ki...

Canım, reklam kısmına katılıyorum, ama kazanç kısmı herkesin ilgisini çeker bence,;)
söylemesi benden olsun:)

Ahu dedi ki...

Merhaba Bayan Misi :)

biricitconsungunlugu dedi ki...

nası kazanıcaz ben anlamadım ki:)
bana sacma geldı para mı verecekler sayfa beğenınce ılgıncmıs

MİSİ dedi ki...

merhaba Ahu:)

MİSİ dedi ki...

bricit, evet canım beğenerek kazancaz.

MİSİ dedi ki...

ama, ben uğraşamycam:) ne o kadar vaktim var, ne de o kadar hırsım...

Kuulumsu Kadın dedi ki...

efendim mimlendiniz :)

Mehmet dedi ki...

boyle seylere bulasmayınız efenim:)

biricitconsungunlugu dedi ki...

canım mımledım senı:)

Yorum Gönder