KAPISINDAN GİTMİŞİM NE FAYDA!

                                                                      
 Gidiyorum
............

evet evet,
bu defa gerçek,
Hiç arkama bakmadan,
Usulca,
gidiyorum.

Sessizce,
Hiç kimse,
ama, hiç kimse duymadan,
Sardığım kolu aramadan
gidiyorum
Öptüğüm dudakları öpmeden,
Baktığım gözlere bakmadan,
Kapıyı açmasına izin vermeden
Hatta;
Gittiğimi görmeden
Gidiyorum.

O da;
Benim gidebileceğimi hissetmedi,
yüreğinden gittiğimi görmedi.
Kapısından gitmişim,
Ne fayda!

içiyorum
evet evet
bu defa gerçek,
öylesine değil,
bir nedeni var içmelerimin!

7 yorum:

FRAGİLE dedi ki...

Etkileyici...

Ferhat Bayram dedi ki...

gule gule :D

elmyra ucuc dedi ki...

Bende ödülünüz var efenim :)

cnbrk.dmr dedi ki...

saygılar...gitmek yürek ister eğer o yürek varsa sende de tekrar saygılar :) güzel yazı olmuş

~♡ηυяѕαℓкιмι™ dedi ki...

Bazen gitmek gerekiyor..
Acıya, acıya..
Kanaya, Kanaya..
Bazen gitmek gerekiyor,
Mutluluğun üstüne basa basa,
Kendinden geçe geçe..

Pembe Kereste dedi ki...

Çok güzel

Kuulumsu Kadın dedi ki...

işte gidiyorum bir şey demeden, arkamı dönmeden, şikayet etmeden..:)

Yorum Gönder