SEDEFLİ PEMBE





Kanal Cırtlağa Hoş geldiniz,

Rengarenk şalım, yeşil öjelerim ve sedefli pembe rujumla sizlerleyim, bugünkü konumuz:

Hangi tatlısınız?

...................

Bugün bir aşure yedim, rengi mi dersiniz, kokusu mu dersiniz, ağıza gelen her lokmanın içindeki tanelerin bolluğu mu dersiniz,üstündeki o cevizin ,o narın tadı mı? İçindeki fasulyenin, nohutun, buğdayın tazeliği mi, kayısının o yumuşacık tadı mı? O tarçının kokusu mu? Tatlı meyvelerin kasedeki ekşi esintisi mi?

Yerken, aklıma geldi: Bir tatlı olsam ne olurdum? Aşure olurdum.

Aşure için en gerekli malzeme öncelikle sabırdır.

İçine konulan maddeler ayrı ayrı kaynatılıp sonradan birleştirilir.

Herkes,lezzetini,kıvamını tutturamaz.

Fazlasıyla karışıktır.

Afrodizyak etkisi vardır.

Saatlerce pişer, eve güzel bir koku yayılır.

Geleneksel bir tatlıdır.

Çeşitlilik güzel ve uyumlu bir birlik kurmuştur.

Seven kişi yedikçe yemeye doyamaz, sevmeyen, sevmeye çalışsa da sevemez.

Tatlı bir lokmanın içinden ekşiler fışkırabilir.



Siz hangi tatlısınız? Neden?

Aşure yapmaya kalkıyorum, tabi ki hazır olanlardan... İşte ben böyle, pembe bir insanım. Hayır hayır, sadece pembe değil, sedefli pembe bir insanım:) Üzerimde simlerim var. Simlerim dökülür zahmete girersem:)

Anlayana sivrisinek, anlamayana davul diyelim:)



Okuduysanız mimlendiniz demektir...



Siz benim bu huyumu biliyorsunuz artık, hemen google'a yazdım.'Hangi tatlısınız' diye bir test varmış maalesefem.Patent benim değil yane.

Soruları da kopyalayıp yapıştırıyorum.

Buradan buyrun.

1-Hangisi sizin için ideal bir ilk buluşma?

Evde film ve abur cubur eşliğinde bir gece
Bir gece kulübünde sabaha kadar eğlence
Dışarıda romantik bir akşam yemeği
Sinema
2-Hangisi sizin için daha doğru bir tanım?
 Hemen herkesle arkadaş olurum
İnsanlara karşı mesafeliyimdir<><>
Az arkadaşım vardır
Hemen herkes benimle arkadaş olmak ister
3-En son nerede yeni bir arkadaş edindiniz?
Gittiğim kursta
Yolculukta
İş yerinde
Okulda

4-Bir doğal felaket yaşandığında bunlardan hangisini yaparsınız?

Yardım malzemesi gönderirim
Olay yerine giderim
Maddi yardım gönderirim
Dua ederim
5-Boş birkaç saatiniz var, bu zamanı hangisini yaparak değerlendirirsiniz?
Ufaktan temizlik yaparım
Kitap okurum
Arkadaşlarımla buluşurum
Resim çizerim, örgü örerim, el işleriyle meşgul olurum
6-Bu içeceklerden hangisini daha çok tüketiyorsunuz?
limonata
gazoz
portakal suyu
süt

7-Bir sergi açılışına davet edildiniz. Nasıl bir giriş yaparsınız?
Hızla sergiyi gezer kimseye çaktırmadan ortana kaybolurum
Hemen beni davet eden kişiyi bulurum
Öyle bir açılışa hayatta tek başıma gitmem
Sesli bir giriş yaparım, herkes beni hemen fark eder


8-Bir hastanede çalışıyor olsaydınız bu işlerden hangisini yapmayı tercih ederdiniz?
Doktor
Resepsiyonist
Hasta bakıcı
Hemşire

9-Saç renginiz hangisi?

Kahverengi
sarı
kızıl
siyah
Sonuçları da yorumda gönderiyorum ki, gözünüz kaymasın.
Ben mi ? Ben aşureyim, bu testte aşure yok:(




2 yorum:

MİSİ dedi ki...

A'lar çoğunlukta ise siz bir SÜTLAÇsınız.Sadesiniz ve sürprizlerle dolu olduğunuzu anlayabilmelkeri için sizi tanımalılar, tanırlarsa ne kadar değerli olduğunuzu anlayacaklardır.
Bler çoğunlukta ise, siz bir KABAK TATLISIsınız. Sıradan olmayan farklı bir tarzınız var. Çevrenizde az ve öz insan bulundurmaktan yanasınız.
Cler çoğunlukta ise, baklavasınız.Sizi sevmeyen yok.Göründüğünüz gibi bir içiniz de var.Şerbet gibi bir insansınız.
Dler çoğunluktaysa, siz bir YAŞ PASTAsınız.hem de çileklisinden. Gösterişli bir yanınız var. Renkli kişiliğinizle insanları çevrenizde toplamayı başarıyorsunuz.

biricitconsungunlugu dedi ki...

aa ılgıncmıs :)

Yorum Gönder