ERKEKLERE: STRES ERKEKLİĞİ ÖLDÜRÜYORMUŞ!!!


Bir erkek okurum, twitterdan bana şöyle seslenmiş:
‘Daha çok kadınlara hitaben yazıyorsunuz’   
Düşündüm, sayfama bakındım, inceledim, evet dedim, doğru tespit…
Sonra düşündüm, şu sonuca vardım:
‘Kadınları ilgilendiren her şey, aslında erkekleri de ilgilendirir, erkekleri ilgilendiren her şey aslında kadınları da ilgilendirir.’
Ve gazeteleri karıştırırken, bir başlık ilgimi çekti.
‘Stres, erkekliği öldürüyormuş’
Duydunuz mu beyler? Bu defa size yazacağım…
Aşırı titiz, kuruntulu, her şeyin kontrolü altında olmasını isteyen erkek tiplerinde ereksiyon sorunu yaşanıyormuş.
Ne yapalım, çare tarifesini açalım, ilacın formülünü okuyalım. Panter gibi hemen üzerlerine atlamayalım, yan etkisi vardır maazallah. İntihara meyilli hale gelebilir. Çareler:
1-‘Stresli erkeklerin sevdikleri ile tatile çıkarak stresin kaynağından uzaklaşması gerekir’
Ah tatil! Mis gibi bir deniz, sıcacık bir güneş, kumsal, elinde kitabın! Âlâ… :) Stresli erkekler söz dinlesin ve yaza tatil programı yapsın, kadınlar onların stresini alır.
2-‘Erkeklerin böyle dönemlerde kesinlikle kendilerini çok iyi anlayacak bir partnere ihtiyaçları vardır’
Derdini anlatmayan derman bulamaz. Stresli erkekler söz dinlesin, bol bol kendilerini anlatsınlar… Sus sus nereye kadar? (İçine ata ata kurudun be adam!) Erkekler yine söz dinlesin, sonrasını merak etmesinler.
Panter gibi partner oluruz evelallah…

Not1: Bu yazıyı stresli erkekler okusun.(Özür dilerim. En başından yazmalıydım.)
Not2: Biliyorum streslisiniz…
Not3: Stres erkekliği öldürüyorsa şayet; kadınlar ‘stres’ denen baş belasıyla yatıp kalkıyorlar. Demek ki o yüzden ' kadın'lar:)
 Not4: Bu yazı kadınları mı, erkekleri mi ilgilendiriyor. Yorumunuzu alayım?

4 yorum:

FRAGİLE dedi ki...

stresin zararlı olmadığı bişey var mı? bu arada ince espriler süper :)))

Mehmet dedi ki...

Bu yazı her kesime hitap ediyorum efenim bu arada site için bir eklemem var arkaplan resmi beni benden aldı şaşı oldum bence daha düz resimler seçerseniz okuyucular için daha rahat olabilir gibi geldi. Takipteyim iyi yazılar

MİSİ dedi ki...

dikkate alacağım, teşekkürler mehmet bey:)

MİSİ dedi ki...

kesinlikle yok, görüşünüz için teşekkürler. Her zaman beklerim:)

Yorum Gönder